CastiAntifonice este denumirea comerciala a EMPRIA SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, str. Pajurei nr. 2B, sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/4443/2015, cod unic de inregistrare fiscala RO34360403.
In aceasta sectiune prezentam termenii si conditiile de utilizare a site-ului, precum si regulile privitoare la politica de confidentialitate si securitate a datelor procesate de castiantifonice.ro (
www.castiantifonice.ro). Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii. EMPRIA SRL isi rezerva dreptul de a face modificari acestor termeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Informatiile din cadrul acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din produsele oferite sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati la adresa
contact@castiantifonice.ro pentru a lua masurile care se impun.
Plata si Livrarea
Toate preturile includ TVA.
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului
www.castiantifonice.ro are valoare contractuala si presupune acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
Livrarea produselor se face prin intermediul firmelor de curierat cu care colaboram sau prin Posta Romana. Expedierile se fac in functie de programul de functionare al firmelor de curierat cu care colaboram. Costul transportului variaza in functie de valoarea finala a comenzii plasate, greutatea coletului sau adresa de livrare. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand duminica si sarbatorile legale.
Produsele comandate pot fi ridicate si de la sediul nostru, in baza unei programari prealabile.
In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat in legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru. Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara.
Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.
Pentru comenzile platite cu cardul, procesarea acestora se realizeaza prin intermediul procesatorului de plati cu care colaboreaza castiantifonice.ro. CastiAntifonice nu stocheaza nici un fel de informatii legate de card si nu poate fi facut raspunzator de nici o frauda asupra cardului folosit la plasarea comenzii. In cazul returului de produse pentru comenzile platite cu cardul, contravaloarea acestora va fi restituita in contul aceluiasi card folosit la plasarea comenzii, dupa ce produsele au ajuns la sediul CastiAntifonice si s-a facut verificarea acestora. In cazul comenzilor anulate, dar expediate catre client, restituirea contravalorii comenzii se va face doar dupa returul coletului deja expediat. Intervalul de retunare a banilor pe card din momentul solicitarii CastiAntifonice catre procesatorul de plati poate varia in functie de procedurile acestuia.
Nu se fac livrari in afara Romaniei.
Comanda
Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.
Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de www.empria.ro, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre client/cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
- In cazul inregistrarii de comenzi false de catre cumparator cu furnizarea unor date de contact fictive
- In cazul inca care cumparatorul refuza primirea unei comenzi plasate anterior, fara un motiv intemeiat.
Responsabilitati privind produsele
Empria garanteaza inlocuirea si/sau acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu asteptarile clientului in termen de 14 de zile calendaristice de la livrarea acestora. Empria nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Empria in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic sau prin email.
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul sau functionalitatea, iar in acest caz Empria garanteaza returul produselor pe propria cheltuiala in termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor Empria fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Empria isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.
Returul produselor
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul
www.castiantifonice.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.
Conform O.U.G Nr 34/2014 Art.16 Litera e) fac exceptie de la dreptul de retragere produsele sigilate care din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena au fost desigilate de consumator (Ex: perne, periute de dinti, periute degetar pentru gingii, jucarii pentru dentitie, recipiente hranire bebelus tip suzeta, lingurite cu rezervor, pompe de san, termometre, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane pentru san, suzete, produse de maternitate, perne de alaptare, articole hranire bebelusi, tacamuri, lingurite, set pentru hranire, set pentru diversificare, cani, pahare si accesorii bebe, biberoane, tetine si accesorii, cani din silicon, perie din silicon, perie pentru corp, sac senzorial pentru corp, jucarie senzoriala, carte senzoriala, paturica senzoriala, etc.)
Produsul poate fi returnat cu respectarea urmatoarelor conditii:
- in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se returneaza doar o parte dintre acestea, produsele returnate trebuie sa fie sigilate.
- produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
- in cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/ 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/ 2014
- in cazul retururilor repetate ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email, posta, telefon, SMS sau verbal catre EMPRIA SRL la oricare din
datele de contact puse la dispozitie in acest scop.
In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Expediati produsele la adresa, pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate exclusiv de catre dumneavoastra. NU primim colete returnate cu plata ramburs.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre EMPRIA SRL,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............
Comandate la data ............ / primite la data ............
Numele consumatorului ............
Adresa consumatorului ............
Data ............
Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ............
Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Profesionistul - EMPRIA SRL ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014
click aici
Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa sediului EMPRIA SRL, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.
Garantia produselor
Garantie comerciala
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia de conformitate
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform OUG 140/2021, Art.2, Alineat 14. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.
Vouchere
Voucherele de reducere pot fi aplicate pe toate produsele, inclusiv pe cele aflate in alte promotii, mai putin pe produsele din categoria "Lichidari de Stoc", produse ce nu suporta alte reduceri. Valoarea voucherului nu se aplica taxei de transport.
Voucherele de reducere nu pot fi cumulate. In momentul plasarii comenzii se poate aplica un singur voucher atat pe site, cat si telefonic.
Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Dreptul de folosinta asupra continutului - text si imagini apartine exclusiv EMPRIA SRL.
Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe site ne puteti contacta la adresa: contact@castiantifonice.ro
Conciliere amiabila
Daca aveti probleme legate de o comanda puteti lua legatura cu noi prin e-mail: contact@castiantifonice.ro. Veti primi un raspuns la e-mail-ul dvs. in maxim 24 de ore in zilele lucratoare.
Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.